♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

26 August, 2013

~ Hampir 3 Minggu ~


Semoga u all senantiasa berada didalam lindungan & rahmat Allah yg maha esa hendaknya...

Salam Pagi Isnin U all... Oh Monday... merasa ke'blues'an hari ni...
Prfffffttttttt~~


Hampir 3 Minggu? Ape yg 3 Minggu tu?? CMa Pregnant kah?? Hahaha.. Alhamdulillah kalo begitu.. Tapi belum ada rezeki Seri & Faiz nk ade adik baruuuu...

Biar mereka cukup kasih sayang dulo~~ bukan tak mo tambah na...Merancang demi masa depan mereka... bukan masalah kewangan jadi punca... tapi tanggung jawab nk mendidik mereka ilmu dunia & akhirat tu blm digalas dgn sempurna..

hehe... biarlah CMa mendokan buat mereka yg masih belum ada rezeki, semoga Allah murahkan rezeki kalian & dikurniakan cahaya mata :)

Ubat batuk doc bg..

berbalik kpd story, CMa dah hampir 3 minggu menanggung batuk yg teruk.. dah jumpe doc. dah amek ubat, ubat batuk doc je dah 2 botol abes..sekarang ni minum ubat batuk breacol dan nk habis jgk ubatnye..tp belum ade tande2 nk sembuh batuk ni..

malam2 batuk kering..siang2 batuk berkahak..ais mmg CMa pantang....kembung perut dok minum air suam jee..huhuh...

sekarang ni cuba Petua Hilangkan Batuk yg mak sedara CMa bg.. Minum sesudu kicap dgn perahan Limau nipis.. masam2 tp sedap! haha.. baru 2 hari praktikkan..masih begitu jgk batukknye...hmm..tunggu lah dulu..

U all ade tak Petua Hilangkan Batuk?? pleaseeee... huhuhuh...

NotaComot~Hmmm...agak2 ikut petua sendiri..kunyah jer air batu.. hahaha..terukk..teruk.. :p


♥ Library ♥

♥ Traffic ♥