♥ Welcome ♥

♥ Pn Belog ♥

My photo
Salam Doploh Doploh TiGa. Owner Blog Kejap Ade. Kejap Takde.

13 June, 2013

~ Kami Dah Besar! ~~

Semoga uols senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa hendaknye...
Salam Pagi khamis.. ^^

Dah sebulan berlalu.. makin besar budak2 bulus ni..
2 ekor jate..seko tino.. miahaha..
Meh nk tayang ckit..

Hai semua.. tuan saya panggil saya tompok..saye kakak sulung..
Saya agak pemarah,sbb bila ada yg nk sentuh, mesti saya sembur2..tapi saya suka berkejaran dgn adik2 saya..

Hoollaaa... saye owen..saye abg ngah! Ehehe..
Saye belagak ckit sbb bulu saye lebat & lebih gojes dari  2 kakak saye tu..
Saye gomok ckit..tp ttp maintain hensem..saye suka bila tuan saya tenyeh2 tangan dia kat dagu saye..bestnye~~


Hai hai hai! Sama tomok! Saye adik bongsu!
Diantara Kami ber3, saye yg paling aktif & mesra alam.. saye pantang nmpk kelibat tuan saye.. mesti saye ngengade mengiau panjat kaki mintak dukung.. saya suka main & lompat sana sini.seronok dpt cako tgn tuan saye tuu...

Selamat berkenalan...

Miahaha... caption merapu..

Nota comot~ Seri dgn Faiz  suka ‘mendera’ diorg.. huhuh... sabo jer la ummi