♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

27 May, 2013

~ Aku Punya! Aku Punya! ~

Semoga senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa hendaknya...
salam pagi isnin! uhuu..isnin sudehhh..yuk kerja yuk! :)
uols pasti mengenali jentera2  ni kan...?

ini Lori -> Haku Yang Punya!
ini Lori Kepala Besar -> Haku Punya!


ini Bas rapid KL ->aku Punya!

ini bulldozer ->aku punya!
ini Lori Sampah ->Aku yang punya!
alahai....anak jantan den sorang ni ha... asal jumpe je kesemua kenderaan yg tertulis diatas tu... pastilah 'aku yg punya'...mesti terjebak dgn watak upinipin tu..aku punya....aku punya... huhu...

Faiz keterujaan dia lebih kepada kenderaan2 besar... klu patung otomen, spiderman, batman segala bagai tu, pandang pun tidak.. cuma klu kartun tu, maula die layan sikit2..

TAPI.. klu g  mall, ade tempat barang2 permainan... mende ni lah die tala dulu.. klu boleh,sebesar2 mainan dia nk..silap hari bulan, semua jenis lori yg display kat situ die nk angkut bawak balik... fengsan mak nak ooiiii... :p

tapi endingnya ummi die mmg keras hati tak beli.. faiz pun bising mcm tu je,takdela tantrum die lain mcm..lori kat umah tu, dah bersepah,ada yg tak terusik pun... jgn membazir ye sayang.... :))
Ha.. ini faiz yg punya..



Notacomot~ Ini kisah Faiz.. Kisah seri?? tungguuuuu...


♥ Library ♥

♥ Traffic ♥