♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

22 March, 2012

✿ Berkaca mata ✿

السلام عليكم ورحمة الله.........
Salam pagi khamis..
Semoga kalian semua berada dalam lindungan dan rahmat Allah yg Esa selalu..
google
Huhu..Bisa sakit kepala tu menyerang balik membuatkan cma Kembali sakit kepala....
Kelmarin, Alhamdulillah...dah Ok skit...Tp semlm bila bangun je tidoq kepala jadi berpinar2.. boleh nampak bintang pling3 kat syiling..Dan tetiba rasa sakit kat leher..Cma bleh rase ade ketulan2 kecik kat urat2 leher tu..APEKAH??? sakit tau kalau tertekan atau nk toleh kekanan..kene la tampal koyok 2 keping..lega ckit..

Huhuhu..Dugaan...Terima kasih kat en asben ku syg kerana tlg urut ckit2..Byk angin la dlm badan ni.. rase mcm nk g berbekam aje..tp seram!!.. tunggu la..
google
Okeh..hari ni kena berkaca mata  sbb smlm cma cuba xnk pakai spec..padan muka saya..hoho..
Ramai yg tnye, cma ni rabun ke? Jawapannye --> cma x rabun.. jauh sekali seorg pemakai spec yg tegar..tp cma mmg ade spec yg akan cma guna bila cma diserang migraine @ sakit kepala yg teruk.. nk bergntung sepenuhnya pd ubat x elok jgk..mmg ye pain killer yg doc bg tu sgt mujarab..tp effect dia bila dah tua nnti byk tau..slh 1nye kegagalan buah pinggang berfungsi..
Adehhh dehh dehh..

*kadang2 sakit kepala ni buat air mata mengalir tanpa disedari..sakit sgt..huhu*
*rase nak sumbat tisu dlm lubang idung ni..asik meleleh je..hohoho :p*

Semoga saya , orang2 yg sya sayang dan anda semua sentiasa sihat...amin... ^^_

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥