♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

31 October, 2011

.: telinga sakit! :.

السلام عليكم ورحمة الله....
Hye readers...semoga kalian semua berada dalam lindungan dan rahmat Allah yg esa selalu..
Selamat  pagi isnin...
google ads

Huk huk huk..
Dugaan...dugaan..dugaan..
Minggu ni allah nk menduga kesihatan yg dipinjamkan kat  cma..huhu..
Demam....sakit hati...sakit kepala....sekarang...sakit telinga.. (ini seriussss)..

Sakit sgt itu idak la..
Tp pendengaran telinga ni jadi samar2 dah..
Hari sabtu ari tu sblh kanan..
Semlm sebelah kiri..
Tp semlm agak teruk ckit...berdengung aje telinga ni..nk kate telinga masuk air..erkk..xde nyelam mane2 pun....
Huhuhuh...

Pagi ni bangun tlinga sebelah kiri ni masih x oke..berdengung..
Bila bercakap & org lain bercakap akan kedengaran suara cam robot..
Lumrah..bila telinga berdengung..jln pun xbetul..nak berdiri pun x stabil..
Huhu..apekah...

Tgk la..klu x baik esok nk g klinik..cri ape yg x kena ngan telinga ni..

Uols...ade yg penah kena camni x..?kenapa ea??tlg cma...

Notacmot~semoga kami semua diberi kesihatan yg baik..

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥