♥ Welcome ♥

♥ Pn Belog ♥

My photo
Salam Doploh Doploh TiGa. Owner Blog Kejap Ade. Kejap Takde.

15 July, 2011

.:seLamat HarI LahIr:.

السلام عليكم ورحمة الله....
hye readers...semoga kalian semua sentiasa berada dlm rahmat dan dilindungi allah selalu...
google ads

~Bismillahirahmanirrahim~

Pada hari ni, 15.07.2011,genablah sudah usia ku ke 26 thn..

Mui2 telah selamat melahirkan cma pada tarikh 15.07.1985 bersamaan 27 syawal 1405H pada hari isnin..terima kasih mui2 kerana sush payah mengandung dan melahirkan along..

Alhamdulillah…syukur kehadratmu yallah..aku masih diberi kesempatan untuk bernafas di muka bumi mu ini..terasa kerdilnya diri ini disisimu ya Allah…

Yallah ya rahman..kurniakanlah kepada ku kesihatan yg baik agar aku dapat mncari rezeki utk anak2 ku,berbakti kepada kedua ibu bapaku..dan juga supaya aku dpt lebih banyak beribadat kpd Mu

Murahkanlah rezeki ku agar aku mampu untuk berkongski rezeki mu itu bersama2 dgn anak2,suami & semua kaum keluarga ku..agar menginsafkan aku bahawa rezeki itu hanya pemberian dari Mu..

Yallah ya rahhim..panjangkan usia ku agar aku mampu untuk terus memperoleh hidayahmu dan menambahkan lagi ibadat ku kpd mu..sesungguhnya diri ini JAHIL tanpa Nur cahaya kasih MU Ya Allah..

Ya Allah ya  karim..
Ampunilah dosa2 ku,dosa2 kedua ibu bapa ku,dosa2 suamiku..

Yallah…tetapkan iman ku..tabahkan hati ku..berikanlah aku petunjuk untuk mengharungi segala dugaan yg mendatang..sesungguhnya aku hanya hambamu yg khilaf..
google ads

Hehehehehe…sudah tua lol…:P x sangka dah 26 you…huhuhu..apelah agaknye present yg hubby nk kasik ni…(ade ke???)muehehe….cukuplah hanya sekadar kasih syg yg melimpah ruah dr hubby utk wife mu yg mucuk ni..

Hoi hoi hoi…

Notacmot~terima kasih mui2..pagi2 dah tepon along ucap selamat hari lahir..terharunya..mmg tiap2 tahun mui2 x pernah lupa kan...sayang mak...:)