♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

29 November, 2010

~stOp chiLD abuSE~

السلام عليكم ورحمة الله...

Hmm…sebelom tdoq,cma nk publish 1 n3..penderaan terhadap kanak2..

Bila masuk bab2 penderaan ni..nk tgk gambo pun cma xsampai hati..apetah lagi nk menulis cerita2 sebegini…tp..disebabkn cma xsuka pd penderaan dan sgt benci dgn pendera..cma gagahkan juga nk menulis..biarlah dunia melihat…kejamnya seorang pendera itu!

Setiap psgan or org perseorgan kt dunia ni..inginkan anak..anak merupakan anugerah allah yg x ternilai..cubelah tgk..kalo isteri kematian suami dipanggil janda.kalau suami kematian isteri dipanggil duda..kalau anak2 yg kematian kedua2 org tua dipanggil yatim piatu..tapi kalau ibubapa yg kematian anak2???ape pula gelaran nye?x pernah kite dgr lagi kan?tu lah..betapa pentingnye sorg anak sisi mereka..bila tgk didada akhbar ttg kes2 penderaan..sadis…mngalir airmata..
xmahu lagi front page kuar tajuk ni!

dan apelah salah anak2 kena dera ..anak2 yg  tahu ape2 ttg dunia..anak2 yg baru ingin melihat dunia..didera..diseksa..dn yg paling kejam..dirogol dan liwat..xcukup pulak tu..di bunuh sampai mati..yallah…manusia yg berhati binatang..mmg xde tempat2 utk org2 bersifat mcm ni.keji!!!..
please.........
..penderaan terhadap kanak2 ni perbuatan yg amat keji dan cma percaya,semua agama di dunia ni,melarang perbuatan ni..dan bg kita yg beragama islam..anak2 itu merupakan amanah allah..adelah menjadi satu tanggungjawab utk kita mnyayangi..mengasihi ..mencintai dan mendidik mereka.

arwah adik nurin

Sayangilah anak2 dan jauhilah kes penderaan kanak2 sebab,ia tidak mnguntungkan mna2 pihak..malah,dosa lagi yg kita dpt..
aduh..xsanggup nak menulis lagi…

marilah semua..katakan tidak penderaan terhadap kanak2!!


kasihanilah mereka.!!!

p/s-ni yg xsuka citer psl penderaan..nangis..xsuka…xsuka..xsuka…(T_T)

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥