♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

31 May, 2010

::Being alone is the part in our life..Now…im lookin’ 4 it..::

Salam olz.. How r u olz 2day?sihat?alhamdulillah..kalo x sihat cpt2 g klinik.. Cma?alhamdulillah…masih lg bernafas di bumi Allah s.w.t ni..~~ Urghh…cuti whole week mmbuatkan ari ni cma rase malas ssgt nk kje.. Malas…malas…..malas…..malas….malas…..malas….arrgggggghhhhh….. Hmmm..tetiba teringat tajuk blog cma ari ni.. Surprise???hahaha…Definitely???yes I am.. Human…I know..sometimes dlm satu2 masa..ALLAH itu menduga kita dgn amat hebat skali..buatnya iman kita goyang…Nah…melompat2 la syaitan laknatullah bergembira bcoz umat rasullullah s.a.w tumbang sorg lg.. And…..this time…its happened again..dugaan tu dtg…dn setan tgh menyucuk2 iman ku ini…Nauzubillahminzalik….Yallah..berilah aku kekuatan dlm mgharungi dugaan yg hebat ini..aku hanya hambamu yg teramat lemah..berilah aku petunjuk dan kekuatan agar bisa aku bina iman ku biar ia mnjadi teguh.. mOod cma ari ni agak swing..bad..or may b bcoz ibu mgandung..mOoD slalu x tentu arah..bila dah jadi mcm ni…nah…air mata lah peneman setia..cma da xde sesape lg nk diluahkan perasaan ni..nO bOdy.. I miz Hyppo Oren so much!! lepas ketiadaan seorg abg angkat yg amat cma percayai dulu.. (bukan meninggal…tp ditinggalkan oleh ku..”pepaham jer la..) hyppo oren la yg ku tuju.. kat dia jer la tmpat cma nk luahkan perasaan…but..since He..(he??) yes..he.. since he is “being in a relationship” wif someone..cma pn xde la nk cr dia lg.. paham tu aku..slps ape yg berlaku cma pun nk dia capai kebahagiaan yg dia inginkan.. Finally now..he got it..alhamdulillah..semoga kebahagiaan dia berkekalan.. Hmm…bloggy.. kalau la ko boleh berkomunikasi.. kalo la kau bole faham pe yg tersirat dlm pale otak cma ni.. Kalo la ko ade bahu yg boleh cma pinjam wat alas menangis.. Kalo la…. Hmmmm…..hmmm…cma.. Aku ingin bersendirian kejap… Oke la…kalo ade mase…insyallah kite ketemu lg.. Nk pegi mmbawa diri kjap… Doakan yg terbaik bt cma ye.. Amin.. C u olz la8er… Da….da….

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥